Oracions a sant Josepmaria Escrivà de Balaguer


ORACIÓ A SANT JOSEPMARIA:

Oh Déu, que per mediació de la Verge Santíssima atorgàreu a sant Josepmaria, sacerdot, gràcies innombrables, escollint-lo com a instrument fidelíssim per fundar l'Opus Dei, camí de santificació en el treball professional i en l'acompliment dels deures ordinaris del cristià: feu que jo sàpiga també convertir tots els moments i circumstàncies de la meva vida en ocasió d'estimar-vos, i de servir amb alegria i amb senzillesa l'Església, el Sant Pare i les ànimes, il·luminant els camins de la terra amb la lluminària de la fe i de l'amor. Concediu-me per la intercessió de sant Josepmaria el favor que us demano... (demani's). Així sia.

 Parenostre, Avemaria i Glòria.



ORACIÓ DELS NENS A SANT JOSEPMARIA:


Jesús, que vas estimar molt Sant Josepmaria i junts vau fer coses tan boniques, fes que jo sàpiga estimar-te i ajuda'm a ser com Tu. Jesús, vull ser cada dia millor i portar-me bé sempre, encara que això de vegades em costa. 
Sant Josepmaria, digues a Déu i a la Verge que m'ajudin, tu que estàs tan a prop d'ells. Per això, et demano... (demana allò que desitges i no oblidis els teus pares, germans, amics, professors...)

Resa una Avemaria ('Déu vos salve, Maria, plena de gràcia...') a poc a poc.


UNA ALTRA ORACIÓ A SANT JOSEPMARIA:


Sant Josepmaria,
tu vas recordar-nos que el camí per ser sants
no és per a gent especial.
Jesús ens espera allà on estem,
fent molt ben fetes les nostres coses de cada dia.
Ajuda'm a pensar en Déu sovint
i a estimar-lo per damunt de tot:
des que em llevi fins que me'n vagi a dormir;
quan faci la meva feina
o quan sigui moment de descansar;
ajudant els pares i germans,
i quan estigui amb els amics.
Sant Josepmaria, tu que ets a prop d'ells,
digues a Déu i a la Verge que ens ajudin,
i així farem un món més just
i la gent més feliç.




.

Comentaris