Oració a la Mare de Déu, de sant Germà

Mare de Déu de Rialb. Hostal Rialb (Queralbs, Ripollès).
Molt a prop de l'entrada a les Coves de Rialb.

Oh! Estimada meva, Vós que sou la única consolació que rebo de Déu, Vós que sou la celestial rosada que doneu refrigeri a les meves penes, Vós que sou la llum de la meva ànima, quan està voltada de tenebres, Vós que em sou guia en els meus camins, fortalesa en les fragilitats, tresor en la meva pobresa, remei en les malalties, consol en el meu plor, refugi en les meves misèries i esperança de la meva salvació: ateneu les pregàries que us faig, tingueu pietat de mi, com convé a la Mare d'un Déu que té tant d'amor als homes. Concediu-me tot el que us demano, defensa i alegria nostra!
Feu-me digne de fruir d'aquella gran felicitat que fruïu en el cel. Sí, Senyora meva, refugi meu, vida meva, auxili meu, defensa meva, fortalesa meva, alegria meva, esperança meva, feu que vingui amb Vós al paradís.
Jo sé que essent la Mare de Déu, bé m'ho podeu obtenir, si voleu. Oh Maria, Vós sou omnipotent per salvar els pecadors, i no us cal altra recomanació, puix que sou la Mare de la Vida verdadera.

.

Comentaris