Oració a la Mare de Déu demanant una bona mort (de sant Alfons Maria de Liguori)

Mare de Déu (de Joan Mayné)
Alberg Valdelafuente
(Riaza, Segovia)
Oh Maria, dolç refugi dels miserables pecadors, en el punt i hora que la meva ànima haurà de sortir d'aquest món; Mare meva dolcíssima, per aquell dolor que patíreu assistint a la mort del vostre Fill en la creu, assistiu-me ara amb la vostra misericòrdia.
Allunyeu de mi els infernals enemics i veniu Vós a prendre la meva ànima i presentar-la al jutge etern.
Reina meva no m'abandoneu. Vós, després de Jesús, haveu d'ésser el meu confort en aquella hora terrible. Pregueu al vostre Fill que per la seva bondat em concedeixi morir aleshores abraçat a vostres peus i exhalar l'ànima en les seves santes llagues, dient: Jesús i Maria, us dono el cor i l'ànima mia.

Comentaris