Acte d'amor a Déu, de sant Joan Maria Vianney, rector d'Ars


Jo us estimo, Déu meu,
i el meu únic desig és d'estimar-vos fins al darrer sospir de la meva vida.
Jo us estimo, o Déu infinitament amable, i m'estimo més morir estimant-vos que viure un sol instant sense estimar-vos.

Jo us estimo, Déu meu, i només desitjo el cel per la felicitat d'estimar-vos perfectament.
Jo us estimo, Déu meu, i només comprenc l'infern perquè no hi haurà mai el dolç consol d'estimar-vos.

O Déu meu, si la meva llengua no pot dir en tot moment que us estimo, almenys jo vull que el meu cor us ho repeteixi tantes vegades com respiro.

Feu-me la gràcia de sofrir estimant-vos, d'estimar-vos sofrint, i d'expirar un dia estimant-vos, i sentint que us estimo.

Com més m'apropo a la meva fi, més us conjuro d'acréixer el meu amor i de perfeccionar-lo.
Amén.

.

Comentaris