Cant a la Fe, l'esperança i la caritat: Jo crec en Vós...

Creu, de Juan de Juni (s. XVI). Museu de Valladolid.

Jo crec en Vós, bon Déu, jo crec en Vós,
vivent misteriós ben a prop meu.
Si el dubte algun cop ve, feu-me fort en la fe.
Jo crec en Vós, bon Déu, jo crec en Vós.

Jo espero en Vós, bon Déu, jo espero en Vós;
sé que per mi vetlleu com Pare amorós.
Si em sento defallir i m'espanta el patir:
Jo espero en Vós, bon Déu, jo espero en Vós.

Jo us estimo, bon Déu, tan sols a Vós,
així ho han fet els sants amb el cor joiós.
Ells em guien a mi de la Creu pel camí.
Jo us estimo, bon Déu, tan sols a Vós.

A prop de Vós, bon Déu, a prop de Vós.
Feu-me en vostre servei ben generós;
feu-me sempre, Senyor, créixer en vostre Amor.
A prop de Vós, bon Déu, a prop de Vós.

Clica sobre la partitura per a veure-la més gran

Comentaris