Oració a la Mare de Déu pel mateix malalt

Mare de Déu dels Dolors
Catedral de Còrdova
Foto: Josep Maria

Oh Maria, Mare de Déu i Mare nostra, salut dels malalts i porta del Cel, vós em coneixeu i sabeu que estic malalt del cos i de l'ànima, i jo sé que si vós voleu em podeu curar, com heu curat a tants fills vostres que us ho han demanat amb confiança.
Feu que visqui amb vigoria la vida cristiana i que el meu cos sigui un  instrument dòcil per al servei de l'ànima.
Si creieu, vós mare, que no és convenient la meva guarició, concediu-me que sàpiga acceptar la malaltia amb pau i alegria i que la converteixi en un mitjà eficaç per fe bé als qui em vinguin a visitar.
Així sigui.

Santa Maria, salut dels malalts.
Pregueu per nosaltres.


*Oració extreta del llibre "L'art d'estar malalt" de mn. Joan Marquès i Suriñach, 2014.

.

Comentaris