Oració dels nuvis


En el meu cor, Senyor, s'ha encès l'amor per una criatura que tu coneixes i que tu estimes.

Tu mateix la vas posar en el meu camí i me l'has presentada.

Et dono gràcies per aquest do que m'omple d'alegria profunda, em fa semblant a Tu, que ets amor, i em fa comprendre el valor de la vida que m'has donat.

Fes que no malgasti aquesta riquesa que tu has posat al meu cor, en la meva ànima. Ensenya'm que l'amor és do.

Ensenya'm que l'amor és incompatible amb tot egoisme, que l'amor és pur; que l'amor és fecund... i des d'avui ha de produir una nova manera de viure en cadascun, en els dos al mateix temps.

Et demano, Senyor, per qui m'espera i pensa en mi, per qui camina al meu costat.

Fes-nos dignes l'un de l'altre... que siguem llum i sal en el món i per al món.

Ajuda'ns en la nostra preparació al matrimoni, a la seva grandesa, a la seva responsabilitat... que descobrim que ens estimem per sempre...

Descobrim que l'amor que ens tenim és un amor que no s'apaga, perquè el nostre amor és fort... més fort que la mort. Amén.

Oració extreta del llibret "Ens casem!: Guia per a agents de pastoral i promesos", de Daniel Valera i José A. García. Ed. Familia de Jesus.
.

Comentaris