Pregària a la Santíssima Trinitat, de Sor Elisabet de la Trinitat

La Santíssima Trinitat

Oh Déu meu, Trinitat que jo adoro, ajudeu-me a oblidar-me enterament de mi, per a estar-me sempre fixa en Vós, pacíficament inalterable, com si la meva ànima estigués en l'eternitat. Que res no pugui alterar la meva pau ni fer-me sortir de Vós, oh mon Immutable, sinó que cada minut se m'emporti més endins en la profunditat del vostre Misteri.

Pacifiqueu la meva ànima, feu-ne el vostre cel, la vostra casa estimada, i el lloc del vostre repòs; que mai no us hi deixi sol, sinó que hi sigui tota entera, amb fe viva, en total adoració, i donada tota a la vostra acció creadora.

Oh mon Jesucrist estimat, crucificat per amor, jo voldria ésser una esposa pel vostre Cor; voldria cobrir-vos de glòria, voldria estimar-vos fins a morir d'amor. Però sento la meva impotència, i us demano que em revestiu de Vós mateix, que identifiqueu la meva ànima a tots els moviments de la vostra Ànima; que em submergiu en Vós, que em penetreu, que em substituïu Vós a mi, a fi que la vida meva sia una radiació de la vostra Vida. Veniu a mi, com Adorador, com Reparador, i com Salvador.

Oh Verb etern, Paraula de mon Déu, vull passar ma vida escoltant-vos, vull fer-me ben dòcil a fi d'aprendre-ho tot de Vós; després, a través de totes les tenebres, de totes les buidors, de totes les impotències, fitar-vos sempre i estar-me sota la vostra resplendor. Oh mon Astre estimat, fascineu-me a fi que no pugui sortir mai més de la vostra llum.

Oh Foc consumidor, Esperit d'Amor, davalleu en mi a fi que es faci en la meva ànima com una encarnació del Verb; que li sigui una humanitat de més en la qual Ell renovi tot son Misteri.
I Vós, oh Pare, inclineu-vos cap a vostra pobra petita creatura, no vegeu en ella més que el vostre Benamat, en el qual teniu totes les vostres complacències.

Oh els meus Tres, mon Tot, ma Felicitat, Solitud infinita, Immensitat en què em perdo, jo em dono a Vós com una presa; sepulteu-vos en mi perquè jo em sepulti en Vós, tot esperant d'anar a contemplar, en la vostra Llum, l'abisme de les vostres grandeses.
Així sia.

.

Comentaris